Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Ο καλύτερος υπάλληλος της Χρονιάς!






Σας γράφω για να σας πω για έναν υπάλληλο, που η όλη παρουσία του μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Για κάποια Διοικητική Εργασία μου βρέθηκα στο ΙΚΑ Περιστερίου. Στις Πληροφορίες των Διοικητικών Υπηρεσιών. Ήμουν στενοχωρημένη, επειδή έχω γιο 30 ετών τετραπληγικό, και ήταν μόνος στο σπίτι, δεν ήξερα τι θα γίνει με την υπόθεσή μου και αγωνιούσα, και ρώτησα τον υπάλληλο τι να κάνω!

Ο υπάλληλος είναι ένα γλυκύτατο παιδί, γύρω στα 25, με ένα υπέροχο χαμόγελο που δεν συναντάς πουθενά πια! Πόσο μάλλον σε ένα Γραφείο ΙΚΑ….. Μου έδωσε κουράγιο, μου είπε λίγες λέξεις ενθαρρυντικές ενώ παράλληλα εξυπηρετούσε και τους άλλους ανθρώπους που ζητούσαν πληροφορίες!

Τον παρατηρούσα. Είχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα στα μάτια του. Έβλεπε, αλλά όχι καλά. Του είπα για τον γιο μου, ενδιαφέρθηκε, και μου έδωσε κουράγιο! Ξέρετε, άλλο είναι να στο λέει ένας υγιής, και άλλο κάποιος που δοκιμάζεται κι αυτός! Παράλληλα έρχονταν άνθρωποι και τον ρωτούσαν για το ένα Γραφείο, για την άλλη Υπηρεσία, και τα ήξερε όλα απ’ έξω και τους τα έλεγε ευγενικά, με το γλυκό χαμόγελό του, με τον καλό του τρόπο!

Τα κομπιούτερ όμως ήταν χαλασμένα, και δεν μπόρεσε να με εξυπηρετήσει χτες. Έτσι πήγα και σήμερα. Έμαθα το όνομά του, λέγεται Γιώργος! Σας τον προτείνω για τον Υπάλληλο της Χρονιάς! Το αξίζει και με το παραπάνω! Ακόμα και άλλοι συνάδελφοί του, στον Γιώργο έστελναν τους ανθρώπους να τους πει πληροφορίες! Αυτοί δεν ήξεραν!

Αυτά τα παιδιά είναι οι Νικητές τη Ζωής! Μάχονται καθημερινά, όχι απλά να ζήσουν, αλλά να νικήσουν!

Σκεφτείτε το!

Ειρήνη Α.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου