Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Για το παιδί μου!!!!....




Μόνο γι΄ αυτό το πρωινό,
θα χαμογελάσω όταν θα δω το πρόσωπό σου,
και θα γελάσω, όταν θα σε δω ότι πας να κλαψουρίσεις!
Μόνο γι΄ αυτό το πρωινό, θα σ΄ αφήσω να διαλέξεις τι θα φορέσεις!
Θα χαμογελάσω και θα σου πω πόσο τέλειο είναι!
Μόνο γι΄ αυτό το πρωινό, θα πάω στο πλυντήριο,
και μετά θα σε πάω στο πάρκο να παίξεις!
Μόνο γι’ αυτό το πρωινό, θ΄ αφήσω τα πιάτα έτσι, στο νεροχύτη,
και θα καθίσω να μου δείξεις πώς θα συναρμολογήσουμε
το παζλ που σου αρέσει!
Μόνο γι΄ αυτό το απόγευμα, θα αποσυνδέσω το τηλέφωνο,
και δεν θ΄ανοίξω τον υπολογιστή!
Θα πάμε στην πίσω αυλή και θα παίζουμε κάνοντας φούσκες στον αέρα!
Μόνο γι΄ αυτό το απόγευμα, δεν θα σου φωνάξω ούτε για μια φορά,
ούτε καν θα γκρινιάξω!
Κι όταν περνάει το αυτοκίνητο με τα παγωτά,
θα σου πάρω ένα μεγάλο!
Μόνο γι΄ αυτό το απόγευμα, δεν θ΄ ανησυχώ για το τι θα γίνεις
όταν θα μεγαλώσεις, ούτε θ΄ αναρωτιέμαι για κάθε απόφαση
που θα πάρεις στο μέλλον!
Μόνο γι΄ αυτό το απόγευμα, θα σ΄ αφήσω να με βοηθήσεις
να κάνουμε κουλουράκια, και δεν θα στέκομαι από πίσω σου να τα διορθώνω!
Μόνο γι΄ αυτό το απόγευμα, θα σε πάω στα Μακντόναλντς,
και θα πάρουμε και οι δύο χαπιμίλ,
για να έχει μέσα δύο παιχνιδάκια!
Μόνο γι΄ αυτό το απόγευμα, θα σε κρατήσω στην αγκαλιά μου,
και θα σου πω την ιστορία για το πώς γεννήθηκες,
και πόσο πολύ σ΄ αγαπώ!!!!!
Μόνο γι΄ αυτό το βράδυ θα σ΄ αφήσω να τσαλαβουτάς
και να πιτσιλάς μέσα στη μπανιέρα και δεν θα θυμώσω!
Μόνο γι΄ αυτό το βράδυ θα σ΄ αφήσω να μείνεις ξύπνια ως αργά,
και θα καθίσουμε στην αυλή και θα μετρήσουμε όλα τ΄ αστέρια!
Μόνο γι΄ αυτό το βράδυ θα σ΄ έχω αγκαλίτσα με τις ώρες
και θα χάσω τις αγαπημένες μου σειρές στην τηλεόραση!
Μόνο γι΄ αυτό το βράδυ θα παίζω με τις μπούκλες
και τα δαχτυλίδια των μαλλιών σου
όταν εσύ θα λες την προσευχή σου στον Κύριο!
Και εγώ απλά θα είμαι ευγνώμων στον Θεό εκείνη τη στιγμή,
που μου έδωσε το πιο μεγάλο δώρο που μπορεί να δοθεί!
Θα σκέφτομαι όλες εκείνες τις μητέρες και τους πατέρες
που ψάχνουν για τα παιδιά τους που έχουν εξαφανιστεί!
Τις μητέρες και τους πατέρες που επισκέπτονται τους τάφους
των παιδιών τους αντί για τις παιδικές κρεβατοκάμαρες!
Και τις μητέρες και τους πατέρες που είναι στα δωμάτια των Νοσοκομείων παρακολουθώντας τα παιδιά τους να υποφέρουν,
χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτε για να τα βοηθήσουν,
και ουρλιάζοντας μέσα τους γιατί δεν μπορούν να το αντέξουν άλλο!!!!!!
Και μετά θα σε φιλήσω γλυκά, θα σου πω άλλη μια ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!
και θα σε σφίξω στην αγκαλιά μου λίγο πιο σφιχτά, για λίγο πιο πολύ ακόμα!
Είναι τότε, που θα ευχαριστήσω τον Θεό για σένα,
και δεν θα Του ζητήσω τίποτε άλλο,
παρά μόνο άλλη μια μέρα!!!!!......
άλλη μια μέρα μαζί σου!!!!!.....


****************************************************************

Γραμμένο για την Ρέϊτσελ, 10 ετών, που έχει καρκίνο στον εγκέφαλο
και πρέπει να εγχειριστεί! Οι γονείς ζητούν προσευχή για θεραπεία! Μένουν στο Άρλινγκτον! Ο πατέρας λέγεται Τζόρτζ και είναι 29 ετών!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου