Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Μετάνοια!








«……εμέ, τον πρότερον όντα βλάσφημον, και διώκτην και υβριστήν» (Α’ Τιμ. α’ 12-13)

Κανείς λογικός άνθρωπος δεν χτυπάει με τη γροθιά του το μαχαίρι γιατί θα κοπεί.  Κάτι ανάλογο έκανε ο νεαρός Φαρισαίος Σαύλος όταν γεμάτος μίσος έτρεχε στη Δαμασκό για να συλλάβει τους χριστιανούς.  Η φωνή όμως του Ιησού τον έφερε στα λογικά του.  «Είναι σκληρό να κλωτσάς πάνω στα καρφιά» (Πράξ. θ’ 1-5).  Ο Σαύλος, αναγνώρισε το λάθος του και ζήτησε το έλεος του Θεού.  Στη ζωή συναντάμε ανθρώπους που τυφλωμένοι από την απιστία και την αμαρτία υψώνουν τη γροθιά τους εναντίον του Θεού και βλασφημούν.  Τυφλωμένοι από τα πάθη τους, πολεμούν Εκείνον που τους διατηρεί στη ζωή κάθε μέρα, και τους χαρίζει τα αγαθά Του.  Ένας τέτοιος ήμουν κι εγώ.  Βλάσφημος, υβριστής και αρνητής του Θεού.  Όταν σκέπτομαι ότι τόσα χρόνια ο Θεός με ανεχόταν και ότι με δέχτηκε και με ονόμασε παιδί Του όταν κατάλαβα το λάθος μου και ζήτησα το έλεός Του, η καρδιά μου γονατίζει μπροστά στην άπειρη αγάπη Του. 

Φίλε μου και εσένα ο Κύριος περιμένει να σε δεχτεί, αν εσύ το θελήσεις και Τον επικαλεστείς!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου