Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Ήμουν τυφλός, μα τώρα βλέπω!








«Αν ήναι αμαρτωλός δεν εξεύρω.  εν εξεύρω, ότι ήμην τυφλός, και τώρα βλέπω» (Ιωάνν. θ’ 25)

Ήταν τυφλός εκ γενετής.  Δεν είχε δει ποτέ του τον ήλιο, μια ανθισμένη αμυγδαλιά.  Τον είδε όμως ο Ιησούς και του άνοιξε τα μάτια, και τότε τα είδε όλα για πρώτη φορά.  Οι γνωστοί του, άλλοι έλεγαν ότι είναι αυτός ο τυφλός και άλλοι ότι είναι κάποιος που του μοιάζει.  Αυτός όμως βεβαίωνε, «εγώ είμαι».  Οι Φαρισαίοι, επειδή δεν μπορούσαν να αμφισβητήσουν το θαύμα, κατηγορούσαν τον Ιησού ως αμαρτωλό.  Και ο ταλαίπωρος τυφλός φώναζε:  «αν είναι αμαρτωλός δεν ξέρω, ένα όμως ξέρω, ότι ήμουν τυφλός και τώρα βλέπω».  Τυφλός δεν είναι μόνον αυτός που δεν βλέπει την αμυγδαλιά αλλά και εκείνος που πίσω από την αμυγδαλιά, δεν βλέπει τον Ποιητή της.  Ο Χριστός είπε:  «μάτια έχετε αλλά δεν βλέπετε» (Μαρκ. η’ 18) και ο Δαβίδ παρακαλεί:  «Άνοιξε τα μάτια μου και θα βλέπουν τα θαυμάσια μέσα στο νόμο Σου» (Ψαλμ. ριθ’ 18).

Αν φίλε μας, έχεις αμφιβολίες στην καρδιά σου, κάνε και συ την ίδια προσευχή.  Ο Χριστός θα σου δείξει την χάρη και την αγάπη Του για σένα, και τότε θα πεις, «ήμουν τυφλός μα τώρα βλέπω»! 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου